معرفی ۲۸ افزونه های ضروری و کاربردی وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می دانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم نیرومند در زمینه طراحی سایت می باشد که به وسیله افزونه هایی که دارد ، می تواند تکمیل شود و مورد بهره‌گیری پیمان گیرد. به همین خاطر افزونه های مجانی و پرمیوم بسیاری در دسترس قرار دارد که با هر کدام از آنها میتوان بیچارگی خود را رفع کرد و امکانات بهتر و حرفه ای تری را در سایت پیاده سازی کرد افزونه های ضروری در وردپرس زیاد وجو داردکه باید آنها را معرفی کرده و تا بتوان از آنها بهره‌گیری کرد .

Advertisements

۲۸ افزونه کاربردی و بایسته در وردپرس
در مخزن وردپرس پلاگین های زیادی در دسترس است اما این شمار پرتو دهنده این نیست که کل آنها را برای سایت ما مهم و کاربردی است و باید آنها را نصب کرد بلکه باید در گویه هر یک از آنها شناخت پیدا کرد و برحسب احتیاج ، پلاگین بایسته خود را در انبار- انباشتگاه وردپرس یافته و نصب کرد .

از سال ۱۳۹۴ لغایت به امروز ۳۴/۵۴۱ افزونه ساخته شده است ۷۸۲/۲۴۹/۷۸۹ بار دانلود شده اند این رقم زیاد قابل پروا می باشد و در سال ۱۳۹۵ بر تعداد این رقم افزوده شده است و روز به روز این شمار افزایش پیدا می کند و توسعه دهندگان اکثریت شروع به ساخت و ایجاد پلاگین ها می کنند . نکته مهم این است که وردپرس فقط سی ام اسی است که در مارکت میزان ۶۱ درصد بهره‌گیری کننده را به خویش گزین کردن دیتا است و پس متعلق به به ترتیب جوملا با ۸ درصد ، دروپال با ۵ درصد ، مجنتو با ۳ درصد می باشد .

اگر شما جزء کسانی هستید که به تازگی با وردپرس آشنا شده اید و آن را شناخته اید باید حتما افزونه های وردپرس را شناخته و بهترین و کارآمد ترین آنها را گزینش کنید . به همین خاطر تصمیم گرفتیم افزونه های مفیدی را که می توانید در سایت از آنها استفاده کنید و اصولا در تمام سایت ها مورد بهره‌گیری پیمان می گیرند را به شما معرفی کنیم ، این افزونه ها در بخش بندی ذیل پیمان می گیرند:

افزونه های بهینه سازی و سئو وردپرس
WordPress seo by yoast : افزونه سئوی وردپرس ، این افزونه موجب میشود تا با به کارگیری آن ، ما در سایت خویش مراحل بهینه سازی را انجام دیتا و کارایی سایت را افزایش دهیم .نسخه پریمیوم افزونه yoast
W3 tatal cache : این افزونه ، افزونه کش وردپرس است که با افزایش صفحات سایت در گوگل موجب شفا تاثیر و بهینه سازی سایت خواهد شد و سرعت سایت را نیز بالا میبرد .
All in one seo pack : این افزونه نیز از پلاگین ها سئو و بهینه سازی سایت است که می تواند با نرمش بالای خود سئو سایت را خیلی بهتر درمان ببخشید .افزونه سئو All in One SEO Pack Pro پرمیوم
افزونه های امنیت و ایمنی وردپرس
Akismet : این پلاگین در مقوله چک کردن کامنت ها و نقطه نظر ها مورد کاربرد قرار می گیرد ، اسپم ها را شناسایی کرده و کامنت ها و نظراتی را که کاربران در سایت قرار می دهند را چک کرده و اگر بر خلاف قوانین باشند ، آنها را تایید نمی کند .
WordPress simple firewall : این افزونه با کمک یک فایروال از سایت شما محافظت کرده و از ورود اسپم ها نیز بازداری می کند و یک امنیت و ایمنی مناسب و لازم را برای ورود به سایت به وجو خواهد آورد .
Wordfence : این پلاگین شامل فایروال ، آنتی ویروس ، اسکن تارنما ، اسکن کردن آدرس ها و کش تند در موتور های جستجو می باشد .

معرفی افزونه های کاربردی طراحی سایت خبری


افزونه های فرم ساز در وردپرس
Jetpack contact form : این افزونه از افزونه های فرم ساز است و با به کارگیری آن شما به راحتی می توانید در هر صفحه یا فیش و در نوشته فرم تماس برپایی کنید . از امکانات ویژه ای که این افزونه دارد می توان به اضافه کردن فیلد های مورد بیچارگی ، سفارش سازی اعلانات ایمیل ، ممانعت از اسپم شدن نقطه نظر ها ، ریدایرکت کردن لینک ها ، صفارش سازی نما فرم و … اشاره کرد .
Wp contact form : با این افزونه می طاقت فرمی جهت تماس کاربران با شما را در سایت ایجاد کرد .
Gravity forms : شما اگر بخواهید هر گونه فرمی را به سادگی در سایت خود بسازید می توانید از این پلاگین بهره‌گیری کنید جالب است بدانید که بیش از ۱ میلیون سایت وردپرسی از این فرم ساز مستفیض هستند .
Contact from 7 : این فرم تماس یکی از مشهورترین می باشد که بسیار ساده و منعطف است به طوری که ۱۶ میلیون بار توسط کاربران وردپرسی دانلود و کاربرد شده است .
Disqus : این افزونه در جهت بارگذاری سریع و سطح کاربری بصری برای دسته نقطه نظر ها و ارسال ایمیل ، اطلاع رسانی به کاربران باره کاربرد است . کاربرانی که حائز اکانت فیسبوک یا گوگل پلاس هستند به راحتی می توانند وارد شوند و کامنت بگذارند .
افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس
Shareholic : شما می توانید پلتفرم محتوایی را برپایی کرده و به وسیله ی آن به راحتی از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و محتوا را به اشتراک گذارید و حتی آنها را آنالیز کنید.
Social media feather : دکمه های شبکه های اجتماعی را در برگزیدن شما می گذارد و امکان در نظر اخذ پوسته های مختلف را به شما میدهد و در ضمن به آسانی میتوان از شبکه های اجتماعی با تاثیر بالا و به سرعت در سایت خود ، بارگذاری کنید .
Addthis share buttons : این پلاگین به شما امکانادغام ۳۳۰ پلتفرم اجتماعی و بوکمارک کردن تارنما ها را می دهد .
Sharethis : یکی از افزونه های مشهور در این گویه می باشد که حدود ۱/۵ میلیون بار دانلود شده است .
افزونه های اسلایدر در وردپرس
Smooth slider : شما این افزونه ، می توانید درونمایه و تصاویر را به صورت متحرک درآورده و به نمایش بگذارید .
Wow slider : ایجاد اسلایدر ها با عکس ها و برپایی افکت های گوناگون به آن ، با کمک این افزونه شدنی است .
Meta slider : یک پکیج کامل می باشد که حائز ۴ اسلایدر متفاوت است که شما با هر یک از آنها می توانید اسلایدر های رسپانسیو برپایی کنید .
افزونه های آمارگرفتن سایت در وردپرس
Google analytics : امکان تماشا شمردن و رویدادها در سایت ، را به وسیله گوگل آنالیتکس به شما می دهد فقط کاری که شما باید اتمام دهید این است که کد تایید را از گوگل آنالیتکس اخذ و در افزونه قرار دهید .
Wp state Dashboard : این افزونه شدامد و احصاء سایت را به چهره نمودار نمایش میدهد و همچنین افرادی را که در شبکه های اجتماعی عضو هستند را مشخص می کند .
Jetpack : این افزونه شما را به سایت wordpress. com وصل کرده الی بتوانید بعضی از افزونه ها را متعلق به اخذ کنید ، این افزونه از سایت وردپرس توان می گیرد
Google analyticator : این افزونه نیز اتفاقات و احصاء گوگل آنالیتکس را در داشبورد سایت نمایش میدهد .
افزونه های مدیریت درونمایه در وردپرس
Editorial calendar : جهت نظم بخشیدن به تولید درونمایه ، برپایی تقویم زمانبندی شده و برپایی جدول برنامه ریزی شده برای انتشار پست ها و … از این افزونه میتوان بهره‌گیری کرد .
Content scheduler : شما زمانی که محتوایی را ایجاد کرده و یا آن را ویرایش می کنید می توانید با این افزونه تاریخ تعیین شده را ، به شما تذکر کند . شما این جدول را می توانید به چهره اتوماتیک تنظیم کنید .
Aged content message : اگر بخواهید پیامی را در بالای نوشته های احد به چهره یک اطلاع رسانی نمایش دهید می توانید از این افزونه کمک بگیرید .
افزونه های بک آپ گیری در وردپرس
BackWp up : شما با این افزونه از سایت وردپرسی خود می توانید یک نسخه حامی بگیرید لغایت در سررسید لازم آن را بازگردانی کنید و یا نسخه حامی خود را در دراپ باکس ذخیره کنید .
Wp DB backup : این افزونه ۲ میلیون بار دانلود شده است و یگانه از سرشناس ترین افزونه ها در زمینه بک آپ گیری از پایگاه داده وردپرس است .
Vaultpress : این افزونه امکان تهیه بک آپ و بازگردانی آن را به ابتدایی ترین طریق و با سرعت بالا در گزین کردن شما می گذارد .





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: